loading...
طراحی صفحات وب سایت و هاست دارکوب در رزبلاگ
طراحی سایت بازدید : 48 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
در صورتی که در حال طراحی سایت هستید و سئوال برایتان پیش آمده که چه قالبی برای سئو سایت بهتر است اینجا جواب سوال خود را خواهید گرفت. با توجه به موارد توضیح داده در سئو می بایست سعی نمایید محتوای سایت در موقعیت بالاتری نسبت به سایر المان های صفحه قرار یگیرد. مدتی تو اینترنت گشتم دنبال بهترین طرح برای سئو سایت گشتم بهترین موردی که پیدا کردم سایت بالاست. می تونید قالبشو دانلود کنید فارسیش کنید و ازش استفاده کنید. فقط جای المان ها رو عوض نکنید که هر کدومش دلیل داره. سعی کنید هر تغییری می دید تو فایل سی اس اس بدید.
منبع:
طراحی سایت بازدید : 80 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از بهترین موردها در محیط وب آن می باشد که جوامعی دارند که این شغل را توسعه می دهند. توسط این جوامع و ابزاری ایجاد شده توسط این گروه ها به راحتی می توانید با سرعت بیشتری کار خود را در زمینه وب توسعه دهید.

در این بخش یک سری از ابزارها را برای طراحان و برنامه نویسان وب معرفی می نمایم که کمک بسیاری به توسعه کارشان خواهد داشت.

OOcharts

یک تولکیت برای ایجاد ابزار داشبورد گوگل آنالیتیک شما.

آیکون های طرح مترو

مجموعه 300 آیکون در فرمت های مختلف در استایل مترو. استایل مترو به استایل ویندوز 8 گفته می شود.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/723-50-ابزار-عالی-برای-طراحان-وب‎.html

طراحی سایت بازدید : 64 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

هر طراح وبی به ابزارهای خود جهت طراحی وب سایت نیازمند است. برای طراحی سایت ها از پایه شما به این ابزارها نیازمنددید. برنامه های بسیاری برای انجام این کار موجود است, اما برخی از آنها کاربردهای بیشتری دارند و توسط اکثر طراحان مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا 10 مورد از بهترین ابزارهای طراحی وب سایت را برای شما آورده ام:

1. Dreamweaver

dreamwaver

Adobe Dreamweaver ابزار طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد که توسط شرکت Adobe ارائه می شود و با سیستم عامل های Mac و Windows سازگاری کامل دارد. این نرم افزار دارای ابزارهای بسیاری جهت توسعه وب می باشد شامل: نمایش دهنده کد انتخاب شده در حالت نمایش کدی و نمایش عادی, ابزار مدیریت و کار با ftp, ابزار مدیریت پروژه و کار گروهی که انجام پروژه های بزرگ را توسط آن ساده می سازد, و نمایش به صورت زنده – که به صورت زنده قابلیت رویت نتیجه کد را به شما می دهد. Dreamweaver با ابزارهای دیگر Adobe نظیر Photoshop سازگاری کامل دارد, که به شما امکان ویرایش تصاویر و سایر المان ها را از طریق آن ابزار می دهد.

2. Firebug

Firebug

Firebug ابزار رایگانی است که بر روی مرورگر firefox نصب می گردد و توسط آن می توانید خطاهای وب سایت را یافته و توسعه وب سایت را انجام دهید. توسط این ابزار می توانید به راحتی کد html و css را در صفحات وب سایت بررسی نموده و تغییر نمایید و همچنین صفحه وب سایت خود را عیب یابی نمایید, و همچنین بخشی برای عیب یابی JavaScript دارد که یکی از مهترین ابزارهای آن می باشد, برای عیب یابی صفحه وب سایت Firebug یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که می توانید داشته باشید.

3. Adobe Photoshop

Adobe Photoshop

Adobe Photoshop نرم افزار بسیار قدرتمندی برای ساخت و ویرایش تصاویر می باشد که نرم افزار بسیار پر کاربردی می باشد و طراحان وب از طریق این نرم افزار می توانند گرافیک های و طرح های مورد نیاز خود را آماده سازی نمایند.

4. Adobe Fireworks

Adobe Fireworks

Adobe Fireworks نرم افزار ایجاد گرافیک به صورت وکتور می باشد. این نرم افزار به طراحان سایت قابلیت ایجاد گرافیک های بسیار سبک را می دهد. این ابزار در حقیقت نسخه بهینه سازی شده photoshop برای طراحان سایت می باشد که به طراح امکان ایجاد گرافیک های بسیار کم حجم را می دهد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/725-بهترین-10-ابزار-طراحی-صفحات-وب-سایت‎.html

طراحی سایت بازدید : 65 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

قبل از شروع پروژه سوالاتی از کارفرما به صورت تلفنی و حضوری پرسیده می شود و برای پروژه از کارفرما نظر خواهی می گردد. پس از گرد آوری اطلاعات کارفرما کار طراحی سایت پروژه آغاز می گردد و پروژه مطابق با نظرات کارفرما پیاده سازی می گردد. اما موردی که در برخی اوقات پیش می آید این است که کارفرما از نمونه کار طراحی شده راضی نیست و دائما بر روی نمونه کار ویرایش می دهد و بدین صورت پروژه دچار مشکل می شود. مشکلی که در این زمان پیش آمده آن است که بر اساس سلایق کارفرما و خودمان رفتار نموده ایم و اهداف سایت را در نظر نگرفته ایم. فقط قصد داشته ایم طراحی زیبا انجام دهیم و موضوع اصلی این سایت را فراموش نموده ایم. مشکلات اجرای پروژه خود را متوجه شده ایم و این مواردی است که در هر پروژه می بایست لحاظ گردد. با رعایت این موارد هم پروژه به سرعت پیاده سازی می گردد و هم کارفرما از نتیجه پروژه انجام شده راضی خواهد بود. کارفرمای راضی مشتریان جدیدی معرفی خواهد نمود و بدین صورت درآمد شرکت افزایش می یابد. بهتر از برای درک بهتر پروژه این 5 سوال از مشتری انجام گردد.

1. هدف شما چیست؟

این مهمترین سوالی است که می بایست قبل از شروع پروژه از کارفرما پرسیده شود. این سوال در مورد رنگ بندی، فونت ها و ظاهر سایت نیست، این سوال برای شناخت شرکت و نیازهای آن می باشد. شما به این صورت متوجه خواهید شد که چرا آنان قصد ساخت سایت را دارند. در این مرحله به صورت کامل به کارفرمای خود گوش فرا دهید و از نحوه اجرا صحبتی ننمایید، اما به مشتری خود فضا دهید تا برای شما مشخص نماید به نظر ایشان پروژه می بایست به چه صورتی اجرا گردد.

2. قصد دارید چگونه شناخته شوید؟

این دومین سوال مهمی است که می بایست از مشتری خود بپرسید. از کارفرمای خود سوال نمایید که چگونه می خواهید مشتریان و کاربران شما، شرکت شما را بسناشند. این مورد بسیار مهمی است زیرا ممکن است آنگونه که ما گمان می نماییم کارفرما نخواهد شناخته شود. اینکه یک شرکت در هر شغل به چه صورتی می بایست شناخته شود و کاربران در مورد شرکت چه دیدگاهی داشته باشند بسیار مهم است.

3. مشتری ایده آل شما کیست؟

بهتر است مشتریان سایت شناخته شوند. اینکه مشتریان از چه گروه سنی هستند و سطح تحصیلات آنها چیست، آیا این وب سایت برای شرکت ها طراحی می شود و یا اشخاص و .......... شناخت مشتریان یک سایت کمک می نماید سایت برای نیازهای آن گروه خاص از مشتریان طراحی گردد. و بدین وسیله وب سایت برای کاربران مفیدتر واقع گردد.

4. چگونه قصد دارید با مشتریان خود در تماس باشید؟

پاسخ به این سوال مشخص می نماید که راه برقراری ارتباط کاربران سایت با وب سایت چیست. راه های ارتباطی مشتریان در این طراحی دیده می شود و بدین طریق این سایت به گونه ای کاربر پسند طراحی می گردد.

5.طراحی چگونه بر مشتریان شما اثر بگذارد؟

در این بخش مشتری به شما المان های خود را اعلام می نماید و برای شما مشخص می نماید که چه المان های مشخصه شغلی شرکت می باشد. بدین صورت شما می توانید المان های شرکت را در طراحی در نظر گرفته و بدین صورت با مشتریان وب سایت ارتباط عاطفی برقرار نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/730-5-سوالی-که-قبل-از-شروع-پروژه-می-بایست-پرسیده-شود.html

طراحی سایت بازدید : 67 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

گوگل در سال 2008 معرفی شد در سال 2013 37 درصد از مرور کل کاربران توسط این مرورگر انجام می شود. اکستنشن های بسیاری برای کروم وجود دارد. برخی از این اکستنشن ها برای برنامه نویسان و طراحان وب ایجاد گردیده و کمک بسیار زیادی به آنان می نماید. در زیر برخی از آنها را که با انها آشنا شده ام برای شما لیست می نمایم.

اکستنشن های مورد نیاز طراحان و برنامه نویسان وب

Eye Dropper

این نرم افزار به شما امکان می دهد از وب سایت رنگ انتخاب نمایید.


این اکستنشن پلات های رنگی یک تصویر را نمایش می دهد و در اختیار کاربر می گذارد.

Palette for Chrome


تمام تصاویر موجود در صفحه وب سایت را نمایش می دهدو به شما قابلیت می دهد تصاویر را دانلود نمایید

Image Downloader

TinEye Reverse Image Search

این پلاگین پیدا می نمایید تصویر از کجا بدست آمده و آیا نسخه با رزولوشن بهتری دارد و یا خیر. این اکستنشن برای آنکه بدانید تصاویر در اصل در کجا ایجاد شده اند مناسب است.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/722-اکستنشن-های-گوگل-کروم-برای-طراحان-و-برنامه-نویسان-وب-سایت.html

 

طراحی سایت بازدید : 87 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران کدام است؟ چگونه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراح وب سایت شناخته می شود.

طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های مطرح طراحی سایت شناخته می شود. قبل از آنکه بیان نماییم که چرا به عنوان یکی از شرکت های برتر طراحی وب سایت به حساب می آییم می بایست دلایل آنکه چرا به شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب به حساب می آید بیان نمایم؟

کیفیت کار شرکت های طراحی وب سایت

تعریف یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت تنها بستگی به طراحی ندارد. طراحی سایت فقط به موضوع طراحی اشاره ندارد بلکه طراحی سایت به موضوعات گسترده ای ارتباط دارد.

پس دلیل آنکه یک شرکت طراحی سایت به عنوان برترین شناخته می شود چیست؟

به نظر من برای آنکه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت مطرح باشید می بایست واجد شرایط موارد زیر باشید:

طراحی برنده جوائز:

این مورد واضح ترین مورد دلیل انتخاب یک شرکت به عنوان برترین است. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای از نمونه کارهای انجام شده با کیفیت خود شناخته می شود.

تعداد زیاد پروژه های انجام شده:

بهترین شرکت طراحی وب می بایست تعداد زیادی پروژه انجام شده در حوزه های مختلف داشته باشد. برای آنکه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شود می بایست در زمینه های مختلف سایت طراحی نموده باشد و نه در زمینه های خاص.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/683-بهترین-شرکت-طراحی-وب-سایت-در-ایران.html

طراحی سایت بازدید : 67 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

آیا می دانستید در حدود 5.9 بیلیون کاربر با استفاده از موبایل خود وب را مرور می نمایند و به این تعداد هر لحظه اضافه می گردد!

در حدود 20% از کاربران موبایل وب را از طریق موبایل خود مرور می نمایند و این دلیل بسیار مناسبی می باشد که می بایست سایتی مخصوص مرورگر موبایل طراحی نمایید تا مرور سایت شما توسط مرورگر موبایل مناسب باشد.

شرکت های بزرگی نسخه موبایلی سایت خود را به همین دلیل طراحی نموده اند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی کاربر در اینترنت موجود است که توسط موبایل خود وب سایت ها را مرور می نمایند ولی تعداد سایت های کمی هستند که نسخه سایت مناسب موبایل دارند به طوری که سایت آنها در موبایل به راحتی قابل رویت باشد.

آیا می دانستید در حدود 5.9 بیلیون کاربر با استفاده از موبایل خود وب را مرور می نمایند و به این تعداد هر لحظه اضافه می گردد!

در حدود 20% از کاربران موبایل وب را از طریق موبایل خود مرور می نمایند و این دلیل بسیار مناسبی می باشد که می بایست سایتی مخصوص مرورگر موبایل طراحی نمایید تا مرور سایت شما توسط مرورگر موبایل مناسب باشد.

شرکت های بزرگی نسخه موبایلی سایت خود را به همین دلیل طراحی نموده اند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی کاربر در اینترنت موجود است که توسط موبایل خود وب سایت ها را مرور می نمایند ولی تعداد سایت های کمی هستند که نسخه سایت مناسب موبایل دارند به طوری که سایت آنها در موبایل به راحتی قابل رویت باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/682-طراحی-و-ساخت-وب-سایت-موبایل.html

تعداد صفحات : 23

درباره ما
تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7 http://sitedesign.joomir.com http://sitedar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 7,163
  • بازدید کلی : 73,591