loading...
طراحی صفحات وب سایت و هاست دارکوب در رزبلاگ
طراحی سایت بازدید : 67 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

در صورتی که دامنه خود را به تازگی ثبت نموده اید و یا طراحی وب سایت شما به تازگی به اتمام رسیده بهتر است سایت خود را در موتور جستجوی گوگل ثبت نماید. جهت ثبت سایت در گوگل به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url مراجعه نمایید. برای ورود به این آدرس لازم است که در گوگل حساب کاربری داشته باشید. پس از ورود به حساب کاربری گوگل خود، این آدرس را در مرورگر خود بررسی نمایید و با تصویر بالا روبرو خواهید شد. آدرس خود را در بخش URL وارد نموده و کد امنیتی را درج کنید و بر روی کلید submit request کلیک نمایید. با انجام این کار به شما پیغامی مبنی بر انجام درست عملیات نمایش داده خواهد شد، در غیر این صورت ثبت سایت در گوگل را دوباره تکرار نمایید.

جهت نمایش سایت در گوگل حتما لازم نیست این کار را انجام نمایید، اما این کار سرعت ایندکس شدن شما را در گوگل تسریع می بخشد. در صورتی که شما این کار را انجام دادید و بعد از چند هفته سایت شما در گوگل حتی با نام دامنه کامل وب سایت جستجو نشد حتما با متخصص سئو سایت مشاوره نمایید. زیرا ممکن است مشکلی در وب سایت طراحی شده شما و یا سرور شما وجود باشد که مانع از ایندکس شدن شما در موتور جستجوی گوگل می باشد. در صورتی که هم اکنون سایت شما در موتور جستجوی گوگل سرچ می شود نیازی به ثبت مجدد وب سایت نیست.

ثبت وب سایت در گوگل فقط سایت شما را به گوگل معرفی می نماید و تکرار مکرر این کار تاثیری در رنکینگ شما در موتور جستجوی گوگل نخواهد داشت. در صورتی که سایت شما در گوگل جستجو می باشد، اما قصد دارید جزو نتایج اول گوگل باشید با طراحی سایت دارکوب تماس حاصل فرمایید. برای آنکه سایت شما بین نتایج اول گوگل باشد فعالیت های بسیاری می بایست در داخل و خارج سایت شما انجام گردد و اول بودن در گوگل کار ساده ای نیست.

جهت بالا بردن رنک سایت به شما پیشنهاد می نمایم در سایت خود مقاله های خوب و مفید در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید که مورد نیاز کاربران و مشتریان زمینه شغلی شما می باشد. ثبت این مقاله ها را در انجمن ها و تالارهای گفتمان به اشتراک گذاری نمایید تا سایر کاربران در اینترنت و همچنین موتور جستجوی گوگل از وجود سایت مفید شما مطلع شوند.

* یک نکته مهم در زمینه ثبت سایت در گوگل آن است که این کار را زمانی انجام دهید که سایت شما موجود می باشد و صفحات سایت به درستی آدرس دهی شده باشند. به این معنی که در صورتی که از صحت عملکرد سایت خود مطمئن شدید آن را در گوگل معرفی نمایید.

* همچنین قرار دادن بک لینک در سایت های دیگر باعث معرفی زودتر سایت شما به موتور جستجوی گوگل خواهد گردید، برای اولین قدم سایت خود را در سایت های آگهی ثبت نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/774-ثبت-وب-سایت-در-موتور-جستجوی-گوگل.html

طراحی سایت بازدید : 171 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

فایل زبان نرم افزار j2store نسخه 1.2.1 رو براتون قرار می دهم. j2store یک سیستم فروشگاهی در جوملا می باشد که بخش مقالات جوملا رو به سیستم فروشگاهی تبدیل می نماید. پس در مقالات جوملا قادر خواهید بود برای هر کدام از آیتم های مقالات قیمت تعیین نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-جوملا/item/108-فایل-زبان-فارسی-j2store-سیستم-فروشگاهی-مقالات-جوملا.html

طراحی سایت بازدید : 63 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

در صورتی که قصد دارید تمام فایل های موجود در یک فلدر را به فلدر دیگر توسط php انتقال دهید می توانید از کد زیر استفاده نمایید.

// Get array of all source files
$files = scandir("source");
// Identify directories
$source = "source/";
$destination = "destination/";
// Cycle through all source files
foreach ($files as $file) {
if (in_array($file, array(".",".."))) continue;
// If we copied this successfully, mark it for deletion
if (copy($source.$file, $destination.$file)) {
$delete[] = $source.$file;
}
}
// Delete all successfully-copied files
foreach ($delete as $file) {
unlink($file);
}
منبع:
طراحی سایت بازدید : 524 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

این مقاله به روش ایجاد لینک های داخلی وب سایت شما برای بالا بردن ترافیک وب سایت شما اشاره دارد. بسیار مهم است که بدانید لینک های داخلی چه هستند و چگونه بر رنکینگ سایت شما تاثیر می گذارند. لینک دهی صفحات داخلی وب سایت می بایست مورد بررسی قرار بگیرد، زیرا گوگل هر ساله الگوریتم خود را عوض می نماید و سخت است بدانید چه کاری درست است.

کمتر از دو سال پیش متخصصان سئو پیشنهاد می نمودند تا کلمات کلیدی را که تا جایی که می توانیم لینک دهیم، و همچنین در فوتر سایت خود لینک هایی به صفحات داخلی سایت خود دهیم و از nofollow استفاده نماییم تا صفحات اولیه سایت بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

به نظر من با استفاده از این روش های سایت خود را در معرض ریسک قرار می دهید زیرا گوگل هم اکنون نظرات خود را معین نموده است که نسبت به قبل کلی تغییر نموده است:

- کلمات کلیدی بسیاری را لینک ندهید

- از فوترهای بزرگ و لینک به صفحات داخلی سایت خودداری نمایید

- هرگز برای صفحات داخلی سایت خود از nofollow استفاده ننمایید

قوانین برای لینک ها

چیزی که من می دانم این است که شما در پی بازدید کننده بیشتر هستید. برای آنکه رنک صفحات داخلی خود را به خوبی حفظ نمایید و دچار مجازات های گوگل نشوید از روش های زیر استفاده نمایید:

- لینک های بالای صفحه ارزش بیشتری نسبت به لینک های پایین صفحه دارند.

- در صورتی که دو لینک در صفحه سایت خود داشته باشید، لینک اول رنک قابل بهتری خواهد داشت

- لینک های خارجی رنک بهتری دارند تا لینک های داخلی

- لینک از دامنه های مختلف تاثیر بیشتری در رنک دارد تا لینک های بیشتر از یک دامنه

- لینک از داخل متن صفحات تاثیر بیشتری به نسبت لینک های منو و فوتر دارد

- متن لینک تاثیر بیشتری به نسبت alt تصاویر لینک شده دارد

- لینک در NoScript هیچ تاثیری در سایت ندارد

- تعداد زیاد لینک از سایت های خارجی به صفحه وب سایت شما لینک صفحه وب سایت شما را بالا می برد

- در هر صفحه بیشتر از 100 لینک خارجی نداشته باشید

- در صفحات سایت خود از منوهای حجیم فوتر هرگز استفاده نمایید

- از روش لینک سازی ویکی پدیا استفاده نمایید و فقط لینک های مرتبط را در صفحه لینک دهید

استفاده از این نکات باعث می شود تاثیر بهتری از لینک دهی خود بگیرید.

چگونه گوگل خود را ارتقاء می دهد

گوگل پس از به روز رسانی Hummingbird خود در سال 2013 اعلام نمود که آنها بزرگترین به روز رسانی که تا کنون داشته اند را بر روی موتور جستجوی خود انجام داده اند.یکی از مهترین نتیجه های این به روز رسانی آن است که این امکان به وجود آمده صفحات مرتبط تر رنک بهتری از صفحه اصلی سایت داشته باشند. این برای شرکت هایی که بر روی صفحات داخلی وب سایت خود کار نموده اند خبر بسیار خوبی می باشد. به این صورت که صفحاتی از سایت که مربوط به کلمه کلیدی مورد نظر می باشد بهتر در موتور جستجو رنک می گیرند.

در این بروز رسانی همچنین برندها بهتر رنک می گیرند تا سایت هایی که هیچ برندی ندارند یا نمایندگی سایت های دیگر هستند. از این پس لینک نمایندگی ها زیر لینک سایت اصلی قرار خواهد گرفت. مطالب بیشتر در مورد Hummingbird.

چگونه به صورت داخلی صفحات داخلی سایت را لینک دهی نماییم

برای شما که وقت خواندن مقاله را ندارید فایل تصویر گویایی لینک دهی مناسب صفحات داخلی سایت است.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/757-internal-link-analysis.html

طراحی سایت بازدید : 92 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

آیا قصد دارید از نقشه جدید گوگل در سایت خود استفاده نمایید؟ هنوز می توانید از لینک قبلی برای ایجاد نقشه گوگل در سایت به صورت آیفرم استفاده نمایید و سپس آن را کاربر تبدیل به نقشه جدید نماید. اما راه دیگری نیز وجود دارد

Maps Engine Lite

Maps Engine Lite به شما امکان می دهد نقشه دلخواه خود را در گوگل طراحی نموده و را در سایت خود استفاده نمایید. شما برای این ابزار می بایست در وارد گوگل شوید.

پس از وارد شدن به این سیستم بر روی کلید new map کلیک نمایید.

منبع:
طراحی سایت بازدید : 239 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

فکر می کنید قالب های با کیفیت دروپال وجود ندارند؟ اشتباه می کنید 20 قالب با کیفیت دروپال را برای شما برای دانلود قرار داده ام.

وردپرس معروفترین سیستم مدیریت محتوا در سطح وب می باشد. برای شما جالب خواهد بود که بدانید دروپال ظرف زمان کوتاهی به چنین معروفیتی رسیده است. شاید وقت آن رسیده که از دروپال جهت پیاده سازی وب سایت خود استفاده نمایید.

قبلا پیدا کردن قالب رایگان و با کیفیت دروپال کار بسیار مشکلی بود ولی هم اکنون می توانید قالب های رایگان دروپال را به راحتی دانلود نمایید. بنابراین برای شما 20 قالب دروپال را برای دانلود قرار داده ام تا بتوانید سایت دروپال خود را هر چه سریعتر راه اندازی نمایید...

همچنین می توانید مقالات زیر را بخاونید:

لیست قالب های آماده رایگان دروپال آماده برای دانلود

01. Marinelli

02. Bluez

03. Responsive Green

04. Daycare

05. Day and Night

06. Business Responsive Theme

07. Hatch

08. Corporate Clean

09. Likeable

10. SimpleCorp

11. Professional Responsive Theme

12. Corked Screwer       

13. Blue Masters    

14. Andromeda   

15. Omega Kickstart

16. Touchpro

17. MD-foto

18. Business

19. Openchurch

20. Responsive Blog

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/672-20-قالب-با-کیفیت-رایگان-دروپال.html

طراحی سایت بازدید : 64 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

3 نفر از بهترین افراد در طراحی وب بهترین قالب Shopify پیاده سازی شده را انتخاب می نمایند.

Shopify, سیستم راه اندازی فروشگاه آنلاین می باشد که کاربران توسط آن به راحتی می توانند توسط آن فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایند, مراسم انتخاب 2013 بهترین قالب را برگزار نموده.

قالب های پیاده سازی شده توسط کاربران توسط سه نفر از بهترین طراحان وب قضاوت می شوند. این سه نفر به قرار زیر هستند:

هدایا شامل $5,000 کارت هدیه شرکت اپل و $500 کارت هدیه شرکت اپل می باشد, برندگان عضو برنامه متخصصین Shopify خواهند شد, که از طریق آن می توانید در شغل طراحی وب بیشتر شناخته شوید و از این طریق مشتریان بیشتر و در آمد بیشتری داشته باشید.

مسابقه برای تمامی کاربران عضو در Shopify اعضاء که حداقل 3 سایت Shopify را پیاده سازی نموده است. قالب آماده شده می توانید شامل قالب جدید و قالب های قدیمی به روز رسانی شده می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/673-مسابقه-بهترین-قالب-shopify-در-سال-2013.html

طراحی سایت بازدید : 91 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

طراحی سایت دارکوب وبلاگ شما را تبدیل به وب سایت می نماید. تبدیل وبلاگ به وب سایت چندین مرحله دارد که پس از طی این مراحل می توانید از سایت خود بهره برداری نمایید. البته بهتر است به مانند قبل بر روی وبلاگ خود فعالیت نمایید، زیرا وبلاگ شما هم اکنون دارای رنک می باشد و می توانید بازدید کننده آن را به وب سایت خود منتقل نمایید. استفاده از وبلاگ مورد بسیار مناسبی برای تبلیغ سایت می باشد.

قبل از هر چیز می بایست نام دامنه خود را انتخاب نمایید. برای بررسی نام دامنه به سایت هاست دارکوب مراجعه نموده و دامنه مورد نظر خود را برای ثبت وارد نمایید. این سامانه در صورت امکان جهت ثبت به شما اطلاع می دهد. البته قبل از انتخاب دامنه حتما با متخصصین سئو دارکوب تماس بگیرید زیرا نام دامنه شما نیز در رنکینگ شما در موتورهای جستجو تاثیر گذار خواهد بود.

پس از انتخاب نام دامنه و اختصاص هاستینگ می بایست قالب مورد نظر سایت خود را از سایت قالب های وب سایت http://templatemonster.com/انتخاب نمایید. در این سایت طراحان وب قالب های طراحی شده توسط خود را جهت فروش قرار می دهند. کیفیت این قالب ها بسیار بالاست و معمولا به صورت فلت و سازگار با موبایل طراحی شده اند. شماره قالب دلخواه خود را ثبت نموده و به دارکوب اطلاع دهید.

پس از انتخاب قالب سایت توسط شما می بایست فایل لوگو و تصاویر خود را به دارکوب ارسال نمایید. پس از ارسال اطلاعات از طرف شما دارکوب سایت شما را پیاده سازی خواهد نمود.

پس از پیاده سازی سایت توسط دارکوب می بایست برای آموزش پنل کاربری جهت مدیریت وب سایت و همچنین تبادل نظر در مورد سایت در دفتر دارکوب حاضر شوید. پس از آموزش دیدن پنل مدیریت وب سایت قادر خواهید بود اطلاعات سایت را به صورت کامل مدیریت نمایید. مدیریت منوها، زیرمنوها، تصاویر و مطالب داخل سایت با شما خواهد بود.

هزینه تبدیل وب سایت به وبلاگ 500 هزار تومان خواهد بود که 50% آن می بایست در ابتدای پروژه و 50% آن می بایست در انتهای پروژه پرداخت گردد و همچنین کل پروژه در 7 روز کاری پیاده سازی خواهد گردید.

پس از تحویل پروژه یکسال پشتیبانی رایگان خواهید داشت در در مدت پشتیبانی مسائل و مشکلات مربوط به سایت برطرف خواهد گردید.

* در این نوع طراحی سایت مسئولیت درج اطلاعات به عهده کارفرما خواهد بود، به این صورت که به کارفرما آموزش داده می شود که چگونه اطلاعات سایت را بارگذاری نماید. در صورتی که کارفرما بخواهد درج اطلاعات را دارکوب به عهده گیرد هزینه درج اطلاعات جداگانه دریافت می گردد که هزینه درج اطلاعات بین 100 الی 300 هزار تومان خواهد بود.

* قبل از اقدام به شروع طراحی حتما با مشاورین دارکوب تماس حاصل فرمایید.

* نکته ای که دارکوب پیوسته به آن تاکید دارد آن است که بهتر است همیشه از وبلاگ خود نیز استفاده نمایید و آن را به طور مستمر به روز رسانی نمایید زیرا به این صورت می توانید رنکینگ وبلاگ خود را به وب سایت جدید طراحی شده خود منتقل نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/717-تبدیل-وبلاگ-به-وب-سایت.html

طراحی سایت بازدید : 75 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در صورتی که کار طراحی وب سایت شما خوب پیش می رود و همه مشتریان شما راضی هستند می بایست مواردی را انجام دهید تا این کسب و کار شما ادامه یابد.

این مقاله راه هایی برای توسعه و بهتر نمودن یک شرکت طراحی سایت می باشد.

با سایر مشاغل شریک شوید

با چه شرکت های دیگری مشتریان شما کار می کنند. می توانید با آن شرکت ها شریک شده و نیازهای مشتریان خود را در محدوده وسیع تری پوشش دهید.

در اینجا شرکت هایی که ممکن است مشتریان شما به جز شما با آنها فعالیت نمایند را بیان می نمایم:

  • راه حل های انفورماتیک
  • سرویس های حسابداری
  • بنگاه های تجاری
  • طراحی گرافیک
  • وب هاستینگ
  • مجموعه های تجاری محلی
  • گروه های صنعتی

ایجاد سیستم ارجاع

سیستمی را طراحی نمایید که در صورتی که شخصی سایتی را جهت طراحی به شما معرفی نمود به آن شخص تخفیف و هزینه بازاریابی داده شود. این مورد را سیستماتیک نمایید به صورتی که معرفی کنندگان شما بتوانند مبلغ قابل توجهی از معرفی شما درآمد کسب نمایند.

تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که در سایت خود سیستم بازاریابی راه اندازی نمایید تا توسط آن اشخاصی را که توسط سایر اشخاص معرفی می شوند را شناسایی نمایید.

در صورتی که در سایت خود کالاهای خاصی نیز به مانند پلاگن های وردپرس و جوملا و یا هاستینگ به فروش می رسانید می توانید از نرم افزارهای خاصی به مانند Google Affiliate Network و Commission Junction جهت ایجاد سیستم معرف خود کمک بگیرید.

برای راه اندازی سیستم معرفی مشتری خود موارد زیر را در ذهن داشته باشید:

  • آن را ساده طراحی نمایید. به طوری که هر کسی بتواند از آن استفاده نماید و نیاز به آموزش نداشته باشد.
  • سیستم پرداخت خود را آسان نمایید. سیستم پرداخت خود را به گونه ای ساده طراحی نمایید که در صورتی که شخصی مشتری معرفی نمود بتوانید مبلغ آن را به راحتی از شرکت شما دریافت نماید.
  • به آن ها اطلاعات ارجاعی ارائه نمایید تا شرکت شما را به خوبی معرفی نماید. می توانید به آنها آیتم های تبلیغی به عنوان مثال تی شرت، لیوان و ... ارائه نمایید.
  • در تماس باشید. سعی نمایید با معرف های خود به طور مستمر در تماس باشید و آن ها را در جریان اخبار کار خود بگذارید و راه حل هایی جدید برای افزایش در آمد ارائه نمایید.
منبع:
طراحی سایت بازدید : 106 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

طراح وب گوگل ابزار جدید گوگل برای طراحی سایت و نرم افزار تحت وب با کد نویسی html5 می باشد که به طراحان اجازه ساخت سایت با قابلیت استفاده از فایل های مدیا در حد زیاد را می دهد. آیا می توانید از آن در طراحی سایت های جدید خود استفاده نمایید؟

بزرگ موتورهای جستجو این ابزار را برای شما طراحی نموده تا توسط آن به راحتی سایت خود را طراحی نمایید.

گوگل اعلام نموده ابزار ساخت سایت و برنامه وب خود را با نام طراح وب گوگل به زودی منتشر خواهد نمود که این برنامه از html5 برای ایجاد صفحه استفاده می نماید.

به طوری که اعلام شده - در این مقاله که توسط تیم گوگل نوشته شده اولین هدف گوگل از راه اندازی این ابزار برای اشخاصی می باشد که می خواهند از طریق سایت تبلیغات آنلاین راه اندازی نمایند.

سیستم تبلیغات

در این مقاله همچنین آمده که طراح وب گوگل به همراه DoubleClick Studio - یک سیستم تبلیغات برای شرکت ها- و AdMob, راه حل تبلیغاتی گوگل برای موبایل, که از طریق آن به راحتی می توان سایت هایی با کدینک html5 برای پلت فرم های مختلف پیاده سازی نمود آمده.

با توجه به اینکه همه می دانیم گوگل اکثر درآمد خود را از طریق تبلیغات دست می آورد دور از ذهن نبوده که گوگل چنین نرم افزارهایی را در سیستم اضافه نماید، البته گوگل اعلام نموده این سیستم را صرفا برای ساخت وب سایت و برنامه های وبی ایجاد نموده است.

طراح وب گوگل برای چند ماه دیگر منتشر خواهد شد و گوگل تمام تلاش خود را نموده تا این نرم افزار سیستم بسیار مناسب و راحتی برای امور تبلیغاتی اشخاص و شرکت ها باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/674-ابزار-جدید-گوگل-برای-ساخت-وب-سایت.html

تعداد صفحات : 23

درباره ما
تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7 http://sitedesign.joomir.com http://sitedar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 7,149
  • بازدید کلی : 73,577