loading...
طراحی صفحات وب سایت و هاست دارکوب در رزبلاگ
طراحی سایت بازدید : 577 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)
Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools

در صورتی سئو سایت را از طریق بررسی جستجوهای انجام گرفته در موتورهای جستجو از طریق نرم افزارهای آمار نظیر Google Webmaster Tools انجام داده باشید به دو لغت CTR و IMPRSSION احتمالا مواجه شده اند که معنای آن را نمی دانید که در این مقاله معنای این کلمات و روش درست استفاده از هر یک از این اطلاعات برای شما توضیح داده خواهد شد.

 

CTR چیست؟

CTR که مخفف clickthrough rate می باشد به معنای درصد تعداد کلیک های وب سایت در تعداد نمایش وب سایت شما در نتیجه های جستجو می باشد. هر چه این درصد بالاتر باشد به معنای آن است که وب سایت موفقیت بیشتری در جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو دارد که CTR معمولا به دو صورت کلی بر اساس کل کلمات و به صورت جزئی بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر شما ارائه می گردد. برای آنکه CTR بالاتری داشته باشید می بایست عنوان مناسبی را برای صفحات سایت خود انتخاب نمایید تا باعث کلیک بیشتر بر روی لینک شما گردد. همچنین در کنار انتخاب عنوان جذاب و حرفه ای می بایست توضیحات متای مناسبی را در صفحات سایت خود استفاده نمایید تا کاربر با خواندن آن ترغیب به کلیک بر روی وب سایت شود. البته اعتبار برند شما و آدرس سایت شما نیز در بالا بودن این عدد موثر می باشد و هر چه برند قوی تر و معتبر تری داشته باشید جستجو گران بیشتری بر روی لینک شما کلیک می نمایند و در نتیجه درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش یا همان CTR بالا خواهد رفت.

Impression چیست؟

Impression به تعداد نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو گفته می شود که این آمار نیز معمولا به صورت کلی یعنی برای کل سایت و به صورت جزئی که بر اساس هر کلمه کلیدی ارائه می گردد. در گوگل وبمستر تولز می توانید آمار نمایش وب سایت خود را برای تک تک کلمات کلیدی مشاهده نمایید. Impression بالای وب سایت وابسته به تعداد جستجوی کاربران و جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. به عنوان مثال در صورتی که سایت برای کلمه کلیدی صفحه اول باشد Impression سایت تعداد کامل جستجوی های انجام گرفته کلمه کلیدی می باشد و در صورتی که سایت صفحات دوم وب سایت Impression سایت تعداد کاربرانی از موتور جستجو را نمایش می دهد که وارد صفحه دوم وب سایت شده اند.

یک سئو کار با بررسی CTR , Impression مربوط به وب سایت و همچنین رتبه وب سایت و تعداد کلیک ها می تواند درک بهتری از بهینه سازی وب سایت داشته باشد و تصمیمات بهتری برای بالا بردن رتبه وب سایت بگیرد.

منبع

https://support.google.com/webmasters/answer/35252?hl=en 

منبع و لینک:

لغات CTR و Impression در گوگل وبمستر

طراحی سایت بازدید : 661 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

راک تهران یکی از مشتریان قدیمی دارکوب می باشد که وب سایت این شرکت در سال 1388 توسط دارکوب پیاده سازی شده بوده است که در آن زمان طراحی این وب سایت بر پایه سیستم مدیریت محتوای جوملا نسخه 1 بوده است که البته با قالب اختصاصی و سفارشی سازی های خاص انجام گرفته بوده که می توانید طرح قالب قدیمی این وب سایت را تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

قالب قدیمی سایت راک تهران

پس از چندین سال راک تهران سایت جدیدی توسط شرکت دیگری طراحی نمود که دارای مشکلات سئو و بهینه سازی فراوانی بود که همین امر موجب بازدید کننده کم و نبودن در نتیجه های جستجوی گوگل شده بود. با توجه به شناخت راک از دارکوب مجددا به دارکوب مراجعه نمود تا عملیات بهینه سازی و سئو را بر روی همان وب سایت طراحی شده توسط شرکت دیگر انجام گردد که می توانید قالب سایت قبلی راک تهران را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

سایت قدیمی راک تهران

پس از انجام بهینه سازی های وب سایت و انجام عملیات سئو بر روی وب سایت راک تهران در سال 92 توسط دارکوب، وب سایت راک تهران برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت نظیر قفسه بندی ، قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاهی در صفحه اول گوگل جزو رتبه های برتر قرار گرفت که همین مورد باعث افزایش فروش این شرکت از طریق اینترنت گردید به طوری که وب سایت این شرکت تبدیل به مهترین روش بازاریابی این شرکت گردید. راک تهران از سال 92 تا سال 94 به مدت دو سال برای کلمات کلیدی مربوط به وب سایت صفحه اول بود که با توجه به موفقیت وب سایت این شرکت در پایان سال 93 در صدد به روز رسانی کل وب سایت بر اساس آخرین متد طراحی وب سایت و سئو گردید که در فروردین 94 وب سایت جدید راک تهران به آدرس http://rocktehran.com توسط دارکوب بر اساس آخرین متد روز و به صورت طراحی فلت ، تک صفحه ، انیمیشن سازی شده و ریسپانسیو راه اندازی گردید.

امروزه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از آنها یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد که می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد. یک وب سایت خوب و کارآمد می تواند یکی از مهترین روش های بازاریابی شرکت ها باشد و با توجه به بکر بودن این روش بازاریابی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات بازارایابی اینترنتی می باشد.

سورس:

جزو نتیجه های برتر گوگل بودن

طراحی سایت بازدید : 668 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

در صورتی که سایت پر بازدیدی دارید که رنج الکسای آن در حدود 100 هزار الکسا می باشد این نوع هاست بهترین انتخاب برای وب سایت شماست. در این هاست ها تعداد وب سایت های کمتری میزبانی می گردند و در نتیجه آپتایم بالاتری نسبت به هاست های معمولی دارند. در حقیقت این نوع هاستینگ دو مرتبه بهتر از هاست های اشتراکی معمولی می باشد. کیفیت این نوع هاستینگ بعد از هاست های معمولی نامحدود می باشد. هاست های نامحدود کیفیت بالاتری نسبت به هاست های اشتراکی معمولی دارند و این نوع هاست ها از هاست های نامحدود معمولی آپتایم بالاتری دارند. در حقیقت این نوع هاست ها نامحدود حرفه ای می باشد و مخصوص سایت های کسب و کارهای پر بازدید می باشد که در آن فضا و پهنای باند نامحدود می باشد. این نوع هاست ها برای سایت های در حدود رنج الکسای 100000 الکسا مناسب می باشد و در صورتی که نیاز به میزبانی سایت ها با رنج الکسای پایین تری دارید هاست های مناسب تری پیشنهاد می گردد. این هاست ها دارای آی پی اختصای بوده و آپتایم آنها در حدود 99.9 درصد می باشد. جهت سفارش با دارکوب تماس حاصل فرمایید.


Disk Space Unlimited

Monthly Data Transfer Unlimited
Websites (Domains) 6
Dedicated IP Address
Free SSL Certificate For Life


Server Location: US or Europe
RVSiteBuilder
Cloudflare CDN Ready
Softaculous Script Installer
Attracta SEO Ready
SSD RAID 10 Drives

Management
cPanel Control Panel
Domain Aliases
Unlimited 
Subdomains
Unlimited 
FTP Accounts
Unlimited 
HTML Editor
One Click Website Builder
Dreamweaver Compatible
Adobe GoLive Compatible
Cron Jobs
File MIME Types
Custom Error Pages
Page Redirects Manager
Web Disk (WebDAV)
File Manager
Daily R1Soft Backups
Password Protected Directories
E-mail
Mail Boxes (POP3 & IMAP)
Unlimited 
Secure IMAP & POP3
Autoresponders
Unlimited 
Forwarders
Unlimited 
Mailman Mailing Lists
Unlimited 
Squirrelmail Webmail
Horde Webmail
RoundCube Webmail
BoxTrapper Spam Blocker
SpamAssassin Spam Blocker
Razor, DCC, Pyzor Filters
Spamhaus & SpamCop Checks
Catch-All Email Addresses
Manual Email Filtering
Domain Keys and SPF
Ports 26 and 587 Outgoing
Development
MySQL 5 Databases
Unlimited 
PostgreSQL Databases
Unlimited 
PHPMyAdmin
phpPgAdmin
PHP 4 and 5
Perl
Python
Perl Module Installer
SSI
CGI
SSL/E-commerce Support
Shared SSL
Ruby on Rails
ImageMagick, NetPBM, GD
Curl, DomXML, mod_rewrite
Zend Optimizer
ionCube PHP Loader
Streaming Audio/Video
Flash
Servlet/Tomcat/JSP Hosting
Shell Access / SFTP
Git
Statistics
Awstats Software
Webalizer Software
Analog Software
Error and Referrer Logs
Raw Access Logs
Subdomain Stats

Network/Datacenter
BUSINESS CLASS
SAS 70 Type II Certified 
DDoS Attack Response 
Secured Entrance/Exit 
Redundant Carriers 
Network Monitoring 
Firewall
Brute Force Detection
Nightly Security Updates
15K RPM RAID 10 Drives

منبع:

سایت های پر بازدید رنج 100 هزار الکسا

طراحی سایت بازدید : 88 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

به دلیل سوالات متعدد مشتریان عزیز در مورد ویژگی های هاست در موقعیت جغرافیایی مختلف به ویژه ایران، آلمان، انگلیس و آمریکا بر آن شدیم تا این مورد را به صورت کامل توضیح داده تا کارفرمایان محترم بتوانند موقعیت هاست خود را با دید بهتری انتخاب نمایند. از نظر اصول و قواعد سئو و بهینه سازی وب سایت بهتر است هاست در همان موقعیتی باشد که مشتریان در آن قرار دارند به عنوان مثال در صورتی که اعم مشتریان شما در ایران هستند بهتر است از هاستینگ داخل کشور استفاده گردد که این به دلایل زیر می باشد:

  • در صورتی که کاربر مراجعه کننده به وب سایت و سرور هاستینگ در یک کشور باشند وب سایت با پینگ تایم پایین تر و سرعت بالاتری برای کاربر بارگذاری خواهد گردید که همان طور که می داند سرعت بالاتر وب سایت هم باعث رضایت بیشتر کاربران از وب سایت و هم باعث نتیجه بهتر سئو وب سایت خواهد بود.
  • موتورهای جستجو نظیر گوگل سایت هایی را که در همان موقعیت جستجو کننده میزبانی شده اند را در نتایج جستجو نسبت به سرورهای در موقعیت دورتر در مکان بهتری نمایش می دهند که این مورد نیز باعث تایید بر نزدیک بودن موقعیت سرور به بازدید کننده دارد.

اما معمولا مشکلی که سرورهای داخل ایران با مواجه هستند کیفیت آن می باشد که این مشکلات شامل موارد زیر هستند:

  • مشکلات در ارسال و دریافت ایمیل که این مشکل معمولا به دلیل آی پی بلاک شده سرور و یا عدم کنترل هاست بر اسپم ها می باشد.
  • سرورهای هاست داخلی معمولا قطعی بیشتری نسبت به سرورهای خارج ایران دارند که این مورد تاثیر بسیار منفی در کسب و کار وب سایت خواهد داشت.
  • در برخی زمان ها دیده شده سرورهای داخل ایران در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو به دلایل مختلف نظیر آی پی بلاک شده و عدم رعایت قوانین کپی رایت رنک پایین تری دارند و یا بطور کامل در نتایج جستجو نمایش داده نمی شوند.
  • کنترل بر روی ارسال اسپم در سرورهای داخلی معمولا پایین می باشد که این مورد ممکن است باعث بلاک شدن سرور و آی پی آن در موتورها شوند که این مورد نیز باعث تاثیر منفی بر روی وب سایت خواهد بود.

در بخش زیر ویژگی های سرورهای هاست خارج از ایران بررسی می گردد:

هاست آلمان: نزدیکترین موقعیت به ایران نسبت به سایر مکان ها را دارد و بنابراین سرعت هاستینگ های آن قابل قبول می باشد و این در کنار آن است که سرورهای آلمانی معمولا کیفیت قابل قبولی دارند. البته سرورهای آلمانی معمولا کنترل پانل اختصاصی خود را دارند که کیفیت بسیار پایینی دارد که بهتر است هاستینگ از سرورهایی تهیه گردد که کنترل پانل هایی نظیر cpanel و plesk را در خود دارند. سرویس دهندگان آلمان با تحریم کاری ندارند و می توانید با خیال راحت از این سرویس دهندگان بودن دغدغه تحریم هاست خریداری نمایید. مشکلی که سرویس دهندگان آلمانی معمولا دارند پشتیبانی کندتر نسبت به سایر سرویس دهندگان می باشد و معمولا پشتیبانی به صورت آنلاین ندارند که این کندی در پشتیبانی و همچنین عدم تسلط به زبان انگلیسی در پشتیبانی ممکن است در میزبانی وب مشکلاتی را ببار آورد.

هاست انگلیس: بعد از هاست آلمان نزدیکترین موقعیت به ایران را دارد و بنابراین سرعت هاست قابل قبولی دارد و در کنار آن هاست های انگلیسی کیفیت قابل قبولی دارند. پشتیبانی این سرورها بسیار سریعتر نسبت به سرویس دهندگان آلمانی بوده و تسلط به زبان انگلیسی باعث ارتباط بهتر با سرور خواهد بود. دارکوب برای مشتریان خود معمولا از این نوع سرورها تهیه می نماید و سرورهای انگلیسی همچنین جزو قانون تحریم نیستند و بنابراین می توان با خیال راحت میزبانی وب سایت را به این سرورها سپرد.

هاست آمریکا: هاست آمریکا بهترین کیفیت را نسبت به سایر هاستینگ ها دارد اما موردی که باعث می شود دارکوب به هیچ وجه این نوع سرورها را پیشنهاد ننمایید تحریم بودن این سرورها برای ایران می باشد که در صورتی که روشن گردد مالک وب سایت ایرانی می باشد ممکن است حساب هاست شما مسدود گردد. همچنین این سرورها دورترین موقعیت نسبت به سایر سرورها را دارد و بنابراین سرعت پایین تری نسبت به سایر سرورها دارد و به هیچ وج توصیه نمی گردد.

البته موردی که در مورد سرعت هاست باید توجه داشت آن است که سرعت وب هاست فقط به نزدیک بودن سرور به کاربر مربوط نیست بلکه سرعت اینترنت سرور هاستینگ و پردازنده و رم سرور و سایر ویژگی ها نیز در سرعت وب سایت موثر است و باید به آن توجه داشت.

منبع:

 هاست در موقعیت جغرافیایی ایران، آلمان، انگلیس و آمریکا

طراحی سایت بازدید : 56 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)
وب سایت :http://blank.vc/
قالب خالی جوملا که مطابق با استاندارهای جوملا طراحی شده که برای راحتی و سرعت بیشتر طراحان وب سایت ایجاد گردیده. در صورتی که می خواهید قالب جوملای نسخه 2.5 و 3 طراحی نمایید استفاده از این قالب آماده خالی به شما این امکان را می دهد که سریعا قالب خود را در سیستم جوملای خود نصب نموده و شروع به طراحی نمایید. دلایلی که موجب استفاده از این قالب خالی می شود برای طراحان وب ایجاد شده طراحان وب به راحتی و بدون هدر دادن وقت می توانند قالب خود را در جوملا ایجاد نمایند فریم ورک ها در این قالب آماده کلیه بخش ها برای ایجاد یک سایت کامل جوملا حتی قالب موبایل نیز دیده شد اسکریپت های آن اسکریپت های موجود در قالب به شما امکان استفاده از HTML5 و CSS3 را می دهد جهت دانلود قالب بر روی لینک بالا کلیک نمایید
سورس:
طراحی سایت بازدید : 54 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

برای ساخت قالب جوملا 3 راحترین راه را به شما نشان می دهم. برای ساخت قالب جوملا 3 کافی است قالب خالی جوملا را از سایت http://blank.vc/ دانلود نموده و فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج سازید. سپس فایل templateDetails.xml را باز نموده و در بخش نام قالب خود را درج نموده و سایر اطلاعات را همینطور تکمیل نمایید پس از انجام تغییرات فایل را ذخیره نمایید و محتوای فلدر از حالت فشرده خارج شده را دوباره فشرده سازه نمایید. فرمت فایل فشرده شما می بایست zip باشد. پس از انجام این کار کافی است فایل مورد نظر را در جوملا نصب نمایید. این قالب خالی جوملا می باشد بنابراین پس نصب و انتخاب قالب به عنوان پیش فرض کافی است قالب را تکمیل نمایید. این قالب با موارد پیش فرض مورد نیاز برای جوملا تهیه شده بنابراین کافی است قالب سایت را مطابق به نظرات خود طراحی نمایید. همچنین در این قالب پایه های ایجاد نسخه موبایل وب سایت ایجاد گردیده بنابراین کافی است css مربوط به سایت را ایجاد نمایید. 
همچنین در این قالب کتابخانه های Modernizr, jQuery, SASS & LESS و PIE ضمیمه شده بنابراین می توانید از تکنولوژی های html5 و css3 استفاده نمایید.

آدرس و منبع:

 قالب جوملا 3

طراحی سایت بازدید : 46 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به شما امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی را می دهد و هم اکنون با توجه به راحتی استفاده از آن به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود. با توجه به تعداد بالای استفاده کنندگان از وردپرس و شناخت بالای کاربران از کد نویسی داخلی آن امکان هک نمودن آن برای کاربران سودجو وجود دارد. در صورتی که وردپرس را با تنظیمات پیش فرض نصب نموده اید وب سایت شما هم اکنون ایمن سازی نگردیده است و ممکن است دچار مشکلات امنیتی گردد. برای آنکه از وب سایت وردپرس خود محافظت نمایید حتما می بایست آن را ایمن سازی نمایید و در حقیقت امنیت وب سایت وردپرس مهترین بخش دغدغه استفاده از وردپرس می باشد. برای آنکه امنیت وب سایت وردپرسی خود را بالا ببرید می توانید دستورالعمل های زیر را در وب سایت خود انجام دهید.

 

امنیت هاست و تنظیمات آن

اولین مرحله از ایمن سازی وردپرس تهیه هاست امن و مطمئن می باشد که تنظیمات امنیتی درستی داشته باشد. هاست خود را از شرکت معتبری تهیه نمایید تا نگران تنظیمات هاستینگ نباشد زیرا ممکن است تنظیمات سرور وب سایت شما را نا امن نماید.

به روز رسانی وردپرس

برای آنکه از ایمن بودن هسته وردپرس مطمئن باشید همیشه آخرین نسخه آن را داشته باشید. پس از ورود به کنترل پانل وردپرس در صورتی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما قدیمی می باشد پیغامی مبنی بر بروز رسانی وردپرس برای شما نمایش داده می گردد که در صورتی که وب سایت شما به روز نیست حتما آن را به روز رسانی نمایید. البته قبل از این کار حتما با طراح وب سایت خود مشورت نمایید.

ایمن سازی فایل htaccess

بهتر است فایل htaccess وردپرس خود را امن سازی نمایید که این کار را می توانید با اضافه کردن کد زیر در فایل htaccess خود انجام دهید.

 <files ~ "^.*\.([Hh][Tt][Aa])">
order allow,deny
deny from all
satisfy all
</files>

همچنین برای ایمن سازی وب سایت از طریق فایل htaccess می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

ایمن سازی فلدر wp-admin

فلدر wp-admin مربوط به فایل های مدیریت وب سایت می باشد که ایمن سازی آن بسیار مهم می باشد و برای آنکه آن را امن سازی نمایید کافی این فلدر را رمز گذاری نمایید که این کار را می توانید از کنترل پانل هاست خود بخش رمز گذاری بر روی فلدرانجام دهید. پس از رمز گذاری بر روی این فلدر در صورتی که کاربری قصد داشته باشد این فلدر را رویت نمایید حتما می بایست نام کاربری و رمزی را که برای دسترسی به این فلدر مشخص نموده اید وارد نماید. دسترسی به این فلدر یکی از روش هایی می باشد که هکرها از آن برای دسترسی به سیستم مدیریت محتوای شما استفاده می نمایند پس به ایمن سازی آن توجه نمایید.

امن سازی فلدر wp-includes

فلدر wp-includes یکی از فلدرهای وردپرس می باشد که فایل های منطقی وردپرس و مورد نیاز برای راه اندازی وردپرس در آن قرار می گیرند و می توان لایه امنیتی جدیدی به این فلدر نیز اضافه نمود. برای امن سازی این فلدر می توان از .htaccess استفاده نمود و کد زیر را در این فایل اضافه نمود.

  # Block the include-only files.
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^wp-admin/includes/ - [F,L]
RewriteRule !^wp-includes/ - [S=3]
RewriteRule ^wp-includes/[^/]+\.php$ - [F,L]
RewriteRule ^wp-includes/js/tinymce/langs/.+\.php - [F,L]
RewriteRule ^wp-includes/theme-compat/ - [F,L]
</IfModule>

# BEGIN WordPress

البته برای آنکه دستور بالا کار کند می بایست سرور شما از mod_rewrite پشتیبانی نماید.

امن سازی فایل wp-config.php

فایل wp-config.php مسئول نگهداری متغیرهای کلیدی وردپرس نظیر اطلاعات دیتابیس می باشد و بنابراین امنیت آن بسیار مهم می باشد و برای آنکه این فایل را امن سازی نمایید می توانید از .htaccess استفاده نمایید و کد زیر را به این فایل خود اضافه نمایید:

 <files wp-config.php>
order allow,deny
deny from all
</files>

همچنین می توانید این فایل را خارج از ریشه اصلی وب سایت نگهداری نمایید تا دسترسی به آن ممکن نباشد و همچنین می توانید برای امنیت بیشتر آن دسترسی آن را بر روی 400 تنظیم نمایید تا اجازه خواندن فقط برای وب سایت باشد.

غیر فعال سازی ویرایش فایل ها

می توانید دسترسی برای ویرایش فایل ها از طریق کنترل پانل سیستم مدیریت محتوا را با کد زیر که در فایل wp-config.php خود اضافه می نمایید محدود نمایید.

 define('DISALLOW_FILE_EDIT', true);

که البته این کار باعث می گردد خود شما نیز نتوانید فایل های قالب را از طریق سیستم وردپرس خود تغییر دهید.

استفاده از پلاگین های ایمن سازی وردپرس

پلاگین های ایمن سازی وردپرس وجود دارند که دارای امکاناتی برای امن سازی وردپرس می باشند که با استفاده از آنها می توانید به راحتی وب سایت وردپرس خود را امن سازی نمایید و برای استفاده از آنها کافی است پلاگین را بر روی سیستم مدیریت محتوای خود نصب نموده و فعال سازی نمایید سپس تنظیمات امنیتی آن را ست نمایید. پلاگین ها نظیر iThemes Security یا All in One WP Security از این موارد هستند. برخی از پلاگین ها نظیر WordFence در هسته وردپرس عمل می نماید و فایروال را در همان هسته فعال می نمایند. برخی از شرکت ها نیز خدمات فایروال بین هاستینگ و اینترنت ارائه می نمایند که شرکت های نظیر CloudFlareSucuri و Incapsula از این موارد هستند.

تغییر نام مدیریت سایت

نام مدیریت وب سایت در وردپرس به صورت پیش فرض admin می باشد که برخی از هکرها با دانستن این موضوع اقدام به ورود به وب سایت می نمایند و بنابراین بهتر است نام کاربری مدیر وب سایت را چیزی به جز admin بگذارید که این کار را می توانید از طریق phpmyadmin وب سایت خود انجام دهید. اطلاعات کاربران در جدول prefix_users قرار داد و در ستون user_login نام کاربری مورد نظر خود را چیزی به جز admin درج نمایید.

تغییر پیش نام جداول

جداول دیتابیس وردپرس معمولا با پیشوند نام wp_ ایجاد می گردند و بهتر است این نام پیشوند را به هر چیزی جز آن تغییر دهید.

بک آپ گیری از وب سایت

در صورتی که همه نکان امنیتی را رعایت نموده باشید باز ممکن است وب سایت شما دچار مشکلاتی گردد و بهتر است از دیتابیس و فایل های وب سایت خود فایل پشتیبان تهیه نمایید. همچنین هاستی تهیه نمایید که به صورت اتوماتیک فایل های پشتیبان از وب سایت در فواصل زمانی مختلف تهیه می نماید.

بررسی و مونیتور وب سایت

بهتر است فایل های لاگ و بازدیدکنندگان وب سایت خود را به صورت دوره ای روزانه یا هفتگی بررسی نموده تا در صورتی که در بخش از سایت مشکلی به وجو آمد بتوانید سریعا از آن مطلع گردید.

عدم استفاده از پلاگین های اضافی

توصیه می گردد در صورتی که به پلاگین خاصی احتیاج ندارید حتما آن را از سیستم وردپرس خود حذف نمایید و حتما پلاگین ها را از سایت رسمی پلاگین های وردپرس در آدرس https://wordpress.org/plugins نصب نمایید.

در پایان بهتر است امن سازی وب سایت خود را زیر نظر متخصص برنامه نویسی و طراحی وردپرس انجام دهید تا همه موارد به درستی انجام گردند.

منبع این مقاله

http://codex.wordpress.org/Hardening_WordPress

سورس:

ایمن سازی وب سایت

طراحی سایت بازدید : 46 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

اگر شما وب سایت خود را در شرکت هاست بین المللی دارکوب میزبانی کرده اید شما لازم است که بدانید ما نیز ارائه کننده میزبانی ایمیل با حساب کاربری خود که به دامنه شما متصل میباشد هستیم. این یک سرویس مناسب و معقول و بسیار ساده میباشد. و مشخصات این سرویس ما در هر هاستینگ مشتری بدون محدودیت می باشد و قادر خواهید بود برای هر ایمیل به مقدار دلخواه فضا تعیین نمایید. شما می توانید به جای استفاده از سرویس وب میل هاست دارکوب از سرویس وب میل گوگل به صورت رایگان می باشد استفاده نمایید و از این طریق در استفاده از میزان فضای هاست خود صرفه جویی نمایید زیرا ایمیل ها در هاست شما ذخیره نمی گردند و مستقیما به حساب گوگل میل شما ارسال می گردند.

وب میل گوگل

یکی از این گزینه های Google Apps میباشد. این یک سرویس رایگان است که نه تنها ارائه کننده ایمیل میباشد علاوه بر این ارائه کننده تقویم و اسناد آنلاین و ارائه کننده چند سرویس دیگر هم میباشد. سرویس ایمیل یک گام قطعی که شرکت دارکوب ارائه می دهد با ویژگی های حساب های ایمیل نا محدود و ذخیره سازی 70 gb در هر حساب میباشد. شما همچنین می توانید به رابط وب میل Gmail دسترسی داشته باشید که همه این ها در cpanel شما تعبیه شده.

شاید بزرگترین بهره برای شما داشتن موتور فیلتر کردن اسپم Gmail میباشد. با این ویژگی اکثر اسپم ها حتی قبل از اینکه به صندوق ایمیل شما برسند شناخته و حذف می شوند. ما اخیرا همه ایمیل ها و تقویم را به Google Apps تغییر داده ایم و از این طریق فضای ایمیل خود را ارتقاء داده ایم و از همچنین از دریافت اسپم جلوگیری نموده ایم.

برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و از این سرویس عالی و خوب بهرمند شوید.

سورس و منبع:

صرفه جویی در فضای هاست استفاده از وب میل

طراحی سایت بازدید : 77 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)
ماهیت هاست سئو چیزی است که بسیار ساده میباشد اما عملکرد واقعی آن می تواند بسیار برای مردم گیج کننده باشد. از آنجا که این نوع هاستینگ مستلزم وب سایت های مختلف با کلاس های مختلف IP c خود میباشند خیلی از صاحبان کسب و کار الکترونیک را سردرگم می کند. این به چه معنا میباشد؟ آیا شما نیاز به اجاره کردن سرورهای مختلف برای دریافت کردن آدرس های IP را دارید؟ آیا شما نیاز به مدیریت کنترل پنل های مختلف را دارید؟
اول باید چگونگی کار کردن کنترل پنل در داخل SEO هاستینگ را درک کنیم و همچنین شما نیاز به فهمیدن IP آدرس و چگونگی کار کردن آن را هم دارید. هر وب سایت و یا هر اتصال به اینترنت آنلاین دارای IP آدرس خاص خود میباشد. روتری که شما در منزل از آن استفاده می کنید IP آدرس خاص خود را دارد همانطوری که وب سایت کمپانی شما هم IP آدرس خاص خود را دارد. با این حال هر وب سایت در هر سرور همان IP آدرس را خواهد داشت چرا که این آدرس مشخص کننده سرور واقعی از دیگر سرورها میباشد. درون آن IP آدرس کلاس های مختلفی وجود دارد و این کلاس هاست که مربوط به هاست سئو خواهند بود.
هر IP آدرس پر شده در دوره ای از اعداد از هم جدا شده میباشد مانند 123.456.789.10 هر بخش از این اعداد اشاره کننده به یک حرف میباشد از راست به چپ A, B, C, و D که کلاس C در SEO هاستینگ مهم میباشد زیرا آن چیزی است که موتورهای جستجو به آن نگاه می کنند و اگر شما سایت های مختلفی داشته باشید که همه آنها همان کلاس C را داشته باشند موتورهای جشتجو در واقع می توانند شما را جریمه کنند.
و این به این دلیل است که یکی از تاکتیک های رایج SEO هاستینگ ایجاد بسیاری از وب سایت ها برای یک کسب و کار و یا همان شخص میباشد و از انها برای ترویج سایت های دیگر استفاده می کند. این کار باعث ایجاد مقدار زیادی از ترافیک برای سایت ها خواهد شد و باعث افزایش درآمد کلی خواهد شد. با این حال اگر همه آن وب سایت ها داری همان کلاس C در IP آدرس خود باشند موتورهای جستجو در واقع آنها را جریمه خواهند کرد به جای جلب کردن ترافیک برای انها.
از انجا که این سیستم طولانی است و تا حدودی پیچیده میباشد که منجر می شود بسیاری از مردم فکر کنند که انها نیز به داشتن وب سایت ها مختلف ذخیره شده بر سرور های مختلف را دارند و این که انها باید کنترل پنل های جداگانه ای برای مدیریت انها استفاده کنند. پس از همه اگر هر چیزی برروی سرور همان IP آدرس را داشته باشد که به نظر می رسد تنها راه برای تغییر IP آدرس را داشته باشد. اگر این موارد بود SEO هاستینگ هیچ وقت آسان و راحت نمی بود.
هنگامی که شما برای یک SEO هاستینگ ثبت می کنید انها برای همه وب سایت های شما یک IP آدرس تعیین می کنند و اطمینان حاصل می کنند که هر کدام از این IP ها کلاس C خودش را داشته باشد. انها می توانند این کار را هنگام راه اندازی سایت شخصی شما انجام دهند و همه انها می تواند بروی همان سرور انجام شود زیرا تمام آن به صورت دستی توسط SEO هاستینگ انجام می شود. همچنین در همین راستا شما لازم نیست به کنترل پنل ها مختلف به منظور داشتن کلاس ها مختلف C دسترسی داشته باشید چون همه انها بر روی همان سرور میباشند.
بسیاری از مردم فکر می کنند به دلیل اینکه SEO هاستینگ نیاز به داشتن IP آدرس های مختلفی را دارد پس شما باید کنترل پنل ها جداگانه برای دسترسی به انها را داشته باشید. ولی این 100 در صد درست نمیباشد.
منبع و آدرس:
طراحی سایت بازدید : 46 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
تخفیف خدمات طراحی سایت به مناسبت عید نوروز

تخفیف خدمات طراحی سایت به مناسبت عید نوروز

دپارتمان طراحی سایت برند تجاری دارکوب عید نوروز 94 را به کلیه هموطنان عزیز داخل و خارج از کشور تبریک عرض می نماید و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم. به مناسبت این عید دارکوب در نظر دارد 10 درصد تخفیف بر روی کلیه خدمات طراحی وب سایت خود شامل طراحی قالب ، طراحی وب سایت و خدمات سئو ارائه نماید.

 

این تخفیف از 15 اسفند 93 تا 15 فروردین 94 ارائه می گردد.

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی ، شادی ، پیروزی ، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندیم.

دارکوب در کلیه روزهای تعطیل رسمی تعطیل و در کلیه روزهای غیر تعطیل رسمی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. دارکوب در نظر دارد به آغاز سال جدید فعالیت های خود را در زمینه طراحی سایت توسعه ببخشد و سعی در ارتقاء خدمات و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود نمایید.

آغاز سال جدید فرصت بسیار مناسبی برای تفکر و اندیشیدن به مشکلات سال قبل و ارائه راه حل های جدید جهت بهتر نمودن خدمات می باشد و دارکوب این مهم را در تعطیلات خود در نظر دارد.

خدایای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد. حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است.

لینک و سورس:

تخفیف خدمات طراحی سایت به مناسبت عید نوروز 94

تعداد صفحات : 23

درباره ما
تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7 http://sitedesign.joomir.com http://sitedar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 7,244
  • بازدید کلی : 73,672